home sweet home

kom typ just hem från skolan, eller för ett tag sen:)
jag gick en jävla omväg bara för att jag är snäll och gick med hugo! :)
men vad gör man inte för sina vänner? :D
så snäll jag är, typ 100minus grader ute..

ajja.
idag vare väl tänkt att jag skulle vara med neea! :)
fast det känns som om jag inte vill gå ut:O:O
vi ska iaf fara och tjocka upp oss kanske,,
för mamma jobbar, chrille kommer nog inte hem och den tredje vet jag inte vars han är:O
han jobbar väll säkert..
så jag orkar inte göra mat:]
-lat jag vet..
men så kan jag vara ibland:D:D:D

hehehe..
jag har inte något vikitgt att komma med:)


imorgon äre kemiprov!
HJÄLP..
sen på fredag har jag käraste engelskaprov! :)
jättekul!:)
sen ska jag lämna in en So-uppgift men den vet jag inte när den ska vara inlämnad.
sen så har kag en svenska uppsats som jag ska lämna in innan fredag! :)
HAHAHA..
asså gud, hoppas jag klara det!


men nu ska jag ha kul.
hejdå.


I LOVE U BBY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0