if you love him, take him

hejj!
just nu har jag svenska :)
skriver en uppsats om en tjej som blir misshandlad av sin mamma och tvingas till soc osv..
hahja.. först skulle jag skirva om en tjej som blev våldtagen men den blev inte bra så det blev ändringar

idag vet jag inte vad jag ska göra.
ska typ städa mitt rum och bara ta det chill.
se någon film eller något.
kemi provet gick väll inte sådära toppen för mig men..
jag hoppas på det bästa :thumbup:
sen fick jag tillbaka mtt matteprov och där fick jag 6 av 24..
inte bra, jag vet men matteläraren sa att han visste att jag kunde och att jag fick hjärnsläpp osv

sen har vi matteprov igen på måndag vecka nio :(
så då får jg väll plugga hjärnet :)

hoppas mamma är ledig idag så vi kan hitta på något hemma eller något.
men jag vet inte om hon vill det ens.. :P

jag är sjuuuukt sockersugen..
vettefan varför!!?!?!?


ajja..
mamma kund einte hitta på något för att hon for till jobbet...
HON JOBBAR ALLTID...
ALLTID..
det är jääätte irriterande..

gud vad långt inlägg det hära blev..


har inget mera att säga helt enkelt..

hitta på något idag nåågon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0