jaaahooo

 < bild från sommaren

hellu!

just nu gör jag ingenting.
varit på skolan idag.
och jag blir ganska förbannad..
jag hade en lärare, då kommer en i min klass och säger när det är en timma kvara v lektionen
och säger jag far hem!
sen kanske en halvtimma efter går jag på toa..
sen när jag kommer ut ur toan är hela min klass i cafeterian,
då kommer läraren och skäller ut mig och säger att jag är borta från lektionen:O
alltså seriöst..

då sa jag:
- men herregud, jag var på toa!
jag har varit borta i tre minuter, men när *** går då säger du fan ingenting, utan du säger bara okej!
men jag får inte ens gå på toa!
du gör en jävligt skillnad på elever..
då börja han höja rösten och jag stängde bara öronen..

seriöst, jag HATAR lärare som behandlar elever olika..
jag blir så förbannad..
jag var borta i 3minuter..
herregud..

ajja!:)
vänar på mat nu som mammi håller på att laga..
sen ska jag vara hemma ett tag, sminka mig osv, :)
sen blre att möta idah kanske..
fast hon skulle vara med albin, men de kanske blir att möta henne!:)
 och imorgon blire PLUGG..

ajja!

ha det bra!
puss&kram / mickan den ''bäste''

 < bild från förra vintern


Kommentarer
Postat av: Liz

Naaw,gumman, håller med om de där med lärare som behandlar elever olika!! Anyway, grymt fin blogg och extremt söta bilder :* <3

2011-02-22 @ 15:37:08
URL: http://xLiZx.devote.se/
Postat av: :*

jag gillar dig :]]]]]]]]]]]]]]]

2011-02-22 @ 15:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0