jag älskar johanna

hej på er sötnosar!

just nu gör jag ingenting:)
har ducshat och sett film och sånt :)
känns faktikt skönt att fått tagigt det lungt ikväll:)
asså jag känner att jag är ovanligt trött just nu..
kommer nog somna på dirren om jag lägger mig i sängen:)

kan berätta hur mitt schema ser ut imorgon! :)

vettefan tiderna men..
UP
5min rast
matte
gå driekt till gympan
lunch, 40min
so,
slutar 2 imorgon!


hääääääärligt!


nu ska jag gå upp och sova i mitt mörka rum, alldeles själv.
asså vill ni veta en sak?
jo det är klart ni vill..

jag måste typ alltid titta under sängen innan jag går och lägger mig om jag är själv..
ja.. jag är fett löjlig, men så är det!

glöm inte frågestunden!
http://miickanf.blogg.se/2011/february/fragestuuund.html#comment
klicka på länken för att komma dit!

puss på er!


bild när jag var liten!
visst fan var jag mycket snyggare då?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0