love

tjulullulu!

just nu gör jag inte mke...
skulle försöka sminka mig med hittade ingen foundation
och om jag inte har det ser jag ut som en mumie som går runt och har svartvitt smink..
ja det är sant, jag ser hemsk ut, hemskare utan foundation men hemsk med också;)

snart bär det av till skolan,
måste typ börja gå NU..
först har jag bild i 90min, sen rast sen matte, sen lunch, och sen ska vi egentligen ha svenska och
engelska men det blev inte något av med det för att vi ska se bio men hela högsatidet tydligen
såååå, ändå skööönt

ajja!

kanske bloggar från mobilen senare!
pussssssss




GUD VAD MINA ARMAR SÅG TJOCKA UT?
HAHAHAH..

Kommentarer
Postat av: jocke

du är vacker mickan!<3<3

2011-02-06 @ 01:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0