mikaela,mickan,mickis.

hejdu!

just nu gör jag ingenting.
ska snart gå och städa..
jobbigt, men det är ju sånt man måste göra, right?...

ajja.
jag har typ inte mke att säga!
har fortfarande inga planer över kvällen.
men jag hoppas jag hittar på något,

jaa..
finns väl inte så mke mer att säga nudå!
nu ska jag he bandage runt min jävla häl och fot sen blir det städa!
och hitta några kläder att ha på sig,

puss!!

bjuder på en bild från idag.
 observera att jag hade gårdagens smink, målade endast på lite foundation och läppstift,
orkade inte fixa håret heller.
kan bero på att jag vaknade 20 i 8:D



blixten reflekterade så det ser ut som jag har pissgult hår...

Kommentarer
Postat av: André

MEN SÅ SÖÖÖÖT :)

2011-02-06 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0