random inlägg

jag kände för att göra ett inlägg om mig själv..
eller om mina föräldrar,
eller typ om allt möjligt..

Jag är egentligen född i Sundsvall, där har jag min pappa.
mamma och pappa skiljde sig när jag var hela 3,5år gammal..
jag har typ inga minnen med dom tillsammans.
men jag minns iaf litegrann när vi var utomlands, sånna dära bilder i huvudet som alltid finns kvar
och det är jag glad över.
Vi hade en hund som hette Max, han dog innan dom skiljdes.

jag älskar min pappa och mamma över allt annat.
ibland önskar jag att dom fortfarande var tillsammans..
men hur skulle det vara då?
jag skulle ju bara må dåligt för allt bråk osv..

sen har jag en underbar bror också..
om han flyttar vet jag inte vad jag gör.
jag älskar verkligen han..
förut kunde jag inte lita på han..
men nu pratar jag om allt med han och då menar jag allt.
om jag mår dåligt så kommer han och hämtar mig och jag pratar ut med han..
vi kan verkligen sitta i flera timmar och bara prata och umgås.
när han flyttar hemifrån kommer det bli som himla tomt..
jag vill att han ska veta att jag älskar han.


mina vänner är något som jag också älskar.
dom jag står närmast måste nog vara
neea,emmae,emelie,idah,paulina,sonny,johanna
det är nog dom jag står närmast och pratar om allt!
jag vet inte om jag har glömt någon men..
alltså..
jag älskar dom så det svider..
det vill jag att dom ska veta..



ni alla..
bror,mamma,pappa,vänner!
jag älskar er så det svider..

tack och hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0