svar på frågorna!

Anonym
Oskuld?:)
Felle
asså hur får du ditt smink så jävla bra?!:o<3
Jullan:D
Om du fick byta klass till 8B skulle du göra det då?
Gillar du nån just nu?:)
andre!!!?
hej! har du kul ! :D?
I
emelie
haru strulat med mej någonsin i ditt liv?
tycker du de är skönt att bajsa?
hur mycket bajsar du per vecka?
brukar du äta öL?
är öl gott?
vad hände för 5 timmar sen?
ZePo^ om Frågestuuund!
jag din vän ?<3
Pontuuuuuuuuuuuuuuuuus
Gillar du Ove i solsidan?:]
Anton jag som e TJENDIZ =D
Gillar du Jocke?
Är Neea din bästa vän =D?
anonym
vad tycker du om anton?:]
jonatan
vem hatar du ?
Neea
varför gillar du inte bajs?
älskar du mig?
GILLAR DU KEEEBBBAAABB??:]
lowa
Älskar du jag?
är de fred mellan du och ja?
Varför är du så söt?
varför vill jag se ut som du?
varför är du så snygg?
gillar du sommaren?
Varför är neea så söt?
visst är jockee cool?
är smakis gött?
Är elle tönt?
ska du lana?
Är kåken kul?
gillar du kebbabbbb?
visst gillar du turkar?
Anonym
Oskuld?:)
svar: om jag är oskuld eller inte angår inte NÅGON som läser min blogg helt enkelt.
och så äre.
men de är ju bara tänka efter själv.
så den frågan svarar jag inte på
Felle
asså hur får du ditt smink så jävla bra?!:o<3
svar: hahaoj! tack felicia!:)
nja, det är väll lite svårt att förklara men med rätt sminkgrejer, jag beställer, eller från makeupstore eller typ
maxfactor,isa dora och liknande märken tycker jag är bra, och sen äre väll bara att mixa massa färger osv:)
sen när det kommer till ögonfransarna så älskar jag mascaran maxfactor masterpieceMax, sjukt bra mascara,
kan rekomenderas, fast det beror ju på hur dina ögonfransar är!:)
hoppas du fick ett någrolunda svar på din fråga:)
Jullan:D
Om du fick byta klass till 8B skulle du göra det då?
Gillar du nån just nu?:)
svar: nej det skulle jag verkligen inte göra för den enda jag typ umgås med dära är idah och paulina och för övrigt så tycker jag deras klass sug!:)
nej jag gillar inte någon just nu!:)
andre!!!?
hej! har du kul ! :D?
svar: ahahha, ja sådär är ju med idah så? :D
emelie
haru strulat med mej någonsin i ditt liv?
vad hände för 5 timmar sen?
svar: tyvärr så råkade jag ju ha de:)
för 5 timmar sedan var jag på skolan!:)
ZePo^
jag din vän ?<3
svar: ehehheja<<3
Pontuuuuuuuuuuuuuuuuus
Gillar du Ove i solsidan?:]
svar: okej.. nu kom alla ba: VA GÖR HAR HON INTE?!?!
nej.. jag har faktsikt aldrig sett det och dte kommer nog inte hända heller:)
haaha
Anton jag som e TJENDIZ =D
Gillar du Jocke?
Är Neea din bästa vän =D?
svar: jag gillar jocke som vän inget mer.
nej, neea är inte min bästavän, hon är som en syster för mig!:)
anonym
vad tycker du om anton?:]
svar: vad jag tycker om anton?
hahajadu.. jag känner han typ inte, harju pratat med han och så
snäll antar jag?(A)
jonatan
vem hatar du ?
svar: jag hatar ingen. jag kan verkligen inte göra de!
jag kan ogilla någon men aldrig hata.
hata för mig är när man önskar att någon skulle dö.
jo visst man kan säga jag hatar dne personen, men jag menar dte inte.
eller det finns en jag vekligen verkligen inte tycker om.
och det är en lärare.
gmpa är inte mitt starkaste ämne så då kan du ju gissa vem det är?:D
Neea
varför gillar du inte bajs?
älskar du mig?
GILLAR DU KEEEBBBAAABB??:]
svar: snälla gumman väx upp..
klart jag älskar dig, dum fråga!:)
KEBAB MED DIG GILLAR JAG<333<33<33<3
lowa
Älskar du jag?
svar: ja
är de fred mellan du och ja?
svar: ja, men dte kommer säkert bli krig igen
Varför är du så söt?
svar: haha jag är inte söt!
varför vill jag se ut som du?
svar: men lilla gumman den frågan får du ställa dig själv:)
varför är du så snygg?
svar: jag är inte snygg;)
gillar du sommaren?
svar: oja, bästa årstiden ffs
Varför är neea så söt?
svar: för hon bara är de
visst är jockee cool?
svar: jocke är en tönt:]
är smakis gött?
svar: jag är godare
Är elle tönt?
svar: jaaaaaa
ska du lana?
svar: jag ska lana din mamma
Är kåken kul?
svar: nej det sug, men det är varmt
gillar du kebbabbbb?
svar: JAAA
visst gillar du turkar?
svar: ehehehe ahr inget emot dom.
TACK FÖR ALLA JÄVLA OSERIÖSA FRÅGOR SOM JAG TOG MIG TID ATT SVARA PÅ
FUCK UUUU
dom seriösa var ju lite roliga iallafall..

Kommentarer
Postat av: lowaa

lilla söta mickan för det första är JAG inte liten jag är längre än dej :}

för de andra är jag älder än dje :}

för de tredja...

Har itne kommit på nån tredje men men xD

2011-03-05 @ 18:31:35
URL: http://lovisakristinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0