your song

hejj! :)

kom nästan just hem från.. ute..
eller jag var hemma hos rill3, med neea och hannah och dom kom david efter, sen kom jimmy:)
vi gjorde inte så mycket, satt mest vid datorn och pratade:)

helgen är näääästan planerad, om allt går som jag vill kommer den nog bli kung!
varför jag egentligen skriver är därför jag fick kommentarer som jag tänkte svara på! :thumpup:



SVAR: tack gumman!
jo det borde vi faktiskt,gullig du är, tycker du är grym på sånt! :)
får höra av mig någon dag så får jag komma!
pusspuss!♥


sen hade jag fått kommentarer om att folk tycker jag ska göra videoinlägg.
jo det kan jag faktiskt göra!
om jag våga..
haha..
nej,men det gör jag!
statistiken går bara upp och upp, det är bra, blir sjukt glad, och av alla gulliga kommentarer!


nu ska jag ta en dusch, sen ska jag he på en skräckfilm alldeles själv..
kommer dö.. jätte tråkigt att se själv..
men då är det ju så att jag ääääääälskar skräckfilmer,
men har hänt att jag har hoppat upp i en och en annans knä;)
haha.

Pussssss!!


saknar mitt löshår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0