ändrade planer..

ahhaha..

okej..
jag vaknade halv 3 och började smsa..
och jag kunde verkligen verkligen inte somna om.. vilket sög..
för jag skulle ju till skolan idag...
somnade klockan sex och vaknade klockan sju..

så det blev inte många timmars sömn inatt..
men man ska inte klaga!


för övrigt har vi idrott idag, som jag kände att jag inte kommer palla med för att jag har varit sjuk,
så det blir att säga till han att jag kan inte vara med..

- du måste ha lapp!!!
- nej, ring min mamma..

HAHAHA..
kommer låta exakt så..


ikv blir det att vara med neea,
menajja..
ha en trevlig fucking dag!
puss på er!



aw så söta...

Kommentarer
Postat av: emma

haha fin man var ! =]<3<3<3<3

2011-01-27 @ 15:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0