because I love u

hej!

dagen började med att jag bara satt framför datorn, pratade med min bror.
senare typ vid sex kom min moster nina och hennes man roger:)
så dom fick kaffe osv,:)
mamma var inte hemma för dom var och gjorde nått,
men sen kom dom hem, jag förljde bror in till stan
han skjutsade mig till våran kusin emma,♥

vi såg film och åt popcorn,chips och drack juice och hade allämt myys!

hon är verkligen underbar!
finns seriöst ingen snällare än henne.
hon lyssnar alltid på en och finns där jämt!
och du ska veta emma, jag älskar dig och kommer alltid alltid finnas dära för dig!
kusinvitamin!♥


kom nästan just hem..
ehm. mer vet ja inte vad jag ska skriva


love♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0