!

tjatja bloggen vad äre som sker?
ahha..
sämst låt men ändå ;)

just nu gör jag inte mtcket, idahs mamma kom just och hämtade henne,
för hon bor ju istan och ikv kommer hon till sin pappa.
men hon kan inte vara med någon då, så det sög ju.
men men sånt är livet;)

skolan gick toppen tyckte jag iaf,
shemat för idag!

up- lekte en lek
*5min rast*
matte-räknade med procent, enkelt
kemi- tog in en och en och pratade om hur duktiga vi var och vad vi satsade på
*15min rast*
gympa- kollade som sagt på, om ni läste förra inlägget
LUNCH - *40min rast* lite längre för mig och melina för att vi kollad epå och gick därifrån efter halva lektionen
so- såg film, tjollrade på, läste en sida, hade även en 10mins rast;)

chill dag så att säga!

ikväll blir de att vara med neea!:)
ska väll möta hon snart..
men är sjukt hungrig..
suck..


HA EN TREVLIG KVÄLL KÄRA LÄSARE! :)

baby:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0