hahalkslsjkakd

assså guuud,.

kan bertätta vad som har hänt i veckan.
skola.
ahahha ,
typ det enda..

nej..
men jag har typ åkit bil med min bror ganska mycket till stan osv..
ehm..
i torsdags for jag hem till ida efter skolan, och sen såg vi film då sa idah helt pltsligt
vi far till stan!
och det gjorde vi också!
träffade massa folk och shoppa lite:)
ehm..
fredags var jag sjukt trött..
for till kåken träffade massa folk..
lördags var jag med ännu mer folk..
och jaa..
idah sovde hos mig,
ja.
och idag fopr jag till stan vid 2 och kom hem för typ en timma sen kanske?
jaop..
min vecka..
tråkig som vanligt?

HAHAHA..
mickan ryck upp dig för helvette?
nej det går inte för jag håller på att bli sjuk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0