hardcore vibes

tjulullulu:):)

just nu gör jag ingenting,:)
kan berätta vad jag gjort idag och igår:)

fredag; vakna ja gick till skolan for hem, åt något, senare på kvällen, eller efter middagen åkte jag bil med min bror till ica där vi jag mötte neea, och hon var med andre och anton och då bad jag neea komma in i bilen , så v satt där och chrille undra vars vi skulle men vi visste inte, sen så sa jag men nu ska vi dra och när jag tog av mig bältet så just när jag skulle öppna dörren sa han
-NEJJ, DET SKA NI INTE
sen la han i backen och körde därifårn, och jag och neea började dögarva..
sen så for vi och sladda och lyssna på jävla musik, så neea fick typ ont i röven,
för han har fan 2st baslåder?!?!?:O:O
han är konstig:]
sen sljutsa han tillbaka oss till ica, sen for jag neea,andre och anton hem till rill3 där vippen var sen for vi till kåken och spenderade min kväll där med massa trevligt folk!

ikväll; vaknade, åt något, hjälpte mamma att städa litegrann, fixade mig, åt gott med efterätt och allt;D
sen skjutasde min bror mig till bilisten för att jag skulle möta neea, hon satt dära och väntade flitigt på mig;)
då bad chrille mig springa in och köpa ett telfonkort åt han och såklrt gjorde jag det, snäll syster han har:]
sen skjutsde han mig och neea till ante och där var han och vippen, sen for vi ut gjorde ingentiong, sen for jag och neea hem till neea och satt vi datorn sen fick jag skjuts hem:)
sen gjorde ja inte mer;D

HAHAH


PUSSHEJJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0