jag älskar hela dig, inte bara ditt uteseende.

hej!

klev just precis ut ur en varm,kokhet lång ducsch!
riktigt himla skönt må ja säga!

så nu sitter jag i morgonrock och se allmänt smart ut^^
skämt ååå sido.. 

ikväll mötte jag upp neea, sen gick vi driekt till kåken och var där.
det sög så vi drog ut och var ute ett tag, sen gick vi in, sen ut..
jag tror egentligen inte vi visste vad vi ville göra..
ehm..

har som inget att säga får bjuda på gamla mummsiga bilder från somras och kanske ännu gammlare..
haha,

 allla är klickbara


okej..
det tog sjukt lång tid att ladda upp bilder!
men det dära är gamala bilder,..
som jag inte vill minnas..
HAHHAA..

AJJA

SOVGOTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0