stressss

förlåt att jag inte har bloggat något idag,
men imorse klev jag upp klockan sju och var klar med sminkningen klockan 8,
och då blev det stress att borsta tändern, och allt sånt dära,
blev bara en toffs i håret idag..
ahha..

iaf!
skolan var väll rätt lugn, eller mke jobb kanske men en hel del skratt!
vilket var härligt!
måste bara säga att melina&julia är seriöst dom roligaste jag vet på lektionerna..
HAHHA.

ikv ska jag ju till världens bästa emma,! :)
min kusin alltså:D
inte någon av dom anda 10 emma jag känner..

kommer nog bli superduper!
ajja.
nu ska jag sluta skirva hära och ta och vara social på msn med folk som skiver!


love♥


Kommentarer
Postat av: Beundrare ;)

Du är ju alltså bara för grymt fin =)

2011-02-01 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0