come on

hellluuu!

dagen började med att jag och mamma for och kollade på några saker och käkade, min bror förljde också med!
super mysigt, sen drog vi hem till hamn, var hemma i någoon minut sen drog jag ut och träffade Emma som jag inte varit med på åratal, vi satt och snackade om livet ett bra tag och gick runt hamn en sväng.
Sen kom Hannah gåendes och det slutade med att vi satt utanför alba och pratade då Anton,Albin,Lena dök upp satt och snackade ett bra tag innan vi alla rörde oss vidare.
slutade med att jag,emma,hannah,albin och anton drog hem till hannah för att se film!

trevligt!
nu ska jag ta mig ett glas jucie sedan hitta min vän...sängen alltså!
nattinatti alla!



höll på att köpa ungefär sånna dära skor på stan igår..om det var igår? haha..
men det gjorde jag inte.
ska inhandla dom senare.
är kär i dom.
hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0