dansa, dansa, dansa.. slå klackarna i taket

tjenare!

har just fixat mig och ska ta och skicka ett sms till sanna..
mamma sover än.. ni som tror att hon typ har sovit tills nu har typ fel..eller på sätt och vis.. hon har ju jobbat natt.. men klockan är snart halv fem och hon sover än? det brukar hon aldrig göra även fast hon har jobbat natten.. men jag ska låta hos sova..för hon ska ut och jobba natt igen också om några timmar.. tycker synd om min lilla mami..

ikväll ska det bli jätte roligt med brudarna!
emma följer såklart med också!
nej.. nu ska jag börja laga middag... känner mig hungrig och ont i ryggen har jag också.. men det hindrar inte mig.

sminket:

 
var längesen jag la ut en bild på smink osv... jaa.. så sminkade jag mig ikväll!

 äcklig HTC kamrea..


Kommentarer
Postat av: Julia

Önska jag var lika fin som dej mickis!<3

2011-07-16 @ 16:52:06
URL: http://juliaahlund.blogg.se/
Postat av: J

Sv: jajumän emelie i egen hög person;)



Aww tack men de stämmer inte..<3

du är så fin mickan:)

2011-07-16 @ 20:26:36
URL: http://juliaahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0