du hittar mig där

hej, nu är jag hemma!
Efter jag hade väntat på mamma så for vi och käkade, och efter ett tag for vi och fikade på Stigs.
sen drog vi vidare till min moster Nina och min ''morbror'' Roger, alltså hennes man.
där satt vi pch pratade en sund, sedan började jag och Zeb (deras stoooooora rottwailer) STAVNING?
busa som fan, låg på backen och fick mig inte upp, hahaha hade allmänt kul med en hund..
haha!

aja!

ikväll blire nog kanske ta ett kvallsdopp med kära sanna, blir nog awesome!
nu ska jag ladda min mobil så jag kan ta kort ikväll om det blir något bad, vi ska iallfall göra något!
puss på er!!

på T-centralen i Sthlm, alla lökade sönder det var cäl ca 30 grader i skuggan.. och vi var allmänt slitna.. ahahah höll på att dö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0