I looking in your eyes and I see love

HELLLOOOOO SNYGGINGAR!!!

jag har inte hunnit blogga något idag för jag har varit i stan.
var vaken till fyra och upp igen klockan 10 i 10.. ganska jobbigt faktiskt..
hann inte göra något i morse.. for till morfar och mormor, rikitgt roligt att passa på att träffa dom nu när dom är hemma, dom ska snart fara bort :D
sjukt varmt idag.. och jag har mjukiskläder.. höll seriöst på att dö av värme.. men men.

ikväll blir det att vara med Julia och säkert några fler, kommer bli säkert supertrevligt!
fick mina pengar idag.. så imorgon kanske det bär av till stan en sväng till?
I don't know men vi lär väl se!


nu ska jag springa igenom duschen för att sedan börja fixa mig!
fast har ju ingen brådska.. klockan är ju bara kvart över 1?!?!
ha en bra dag, bloggar senare


Kommentarer
Postat av: J

He bli nog awesome!<3

2011-07-19 @ 14:20:33
URL: http://juliaahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0