i'm taking addiction

hejsan på er mina fina vänner! :)

statistiken höjs och blir jätte glad över det.. men tänk på att kommentera också när ni licks läser och kollar!:)
skulle vara jätte roligt.. och jag kommer nog svara på era kommentarer! =)
nog om det.

nyduschad och fräsch.. nya kläder på mig och allt känns toppen.. fint väder, blir grillning ikväll med Julia ikväll säkert någon flera om dom vill alltså :)
annars vet jag inte rikitgt vad jag har på hjärtat.. ska snart sminka mig och fixa håret.. dock inte mycket, bara sådär lite grann så man inte ser ut som nyvaken..hehe är sjukt sliten idag.

nej nu ska jag få tummen ur och börja städa här hemma så mamma blir glad ikväll när hon kommer hem från jobbet.
pussen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0