it's kille me

gomorgon.

vaknade för en timma sedan.. alltså kockan tio..fattar inte varför för jag somnade fyra?
så jag är så sjuuukt trött idag alltså..
när jag for till stan så for jag in mot ck för att handla lite kläder..
allt annat hade ju stängt så.

köpte ett par ljusa jeansleggings och en college-tröja.
tvingade mamma att fara till stan idag och köpa skor till mig.
jag har skor.. typ 15par men inga jag kan ha.. för alla är med hög klack!??
och mina converse är utnötta och fula och hål i och inte vita utan typ svart fr dom är så skitiga..
så det lär ju behövas nya skor, + att det typ är sommarrea.

aja!
far som en rishög..orkar verkligen inte bry mig.
taggar iallfall inför kvällen. trästocks!



idag kommer även baby hem!
missss uuuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0