jag kan ALDRIG komma på någon bra rubrik.

hej!

alltså en sak som jag stör mig på.. om man typ ser på tv..
haha.. låter fult men det är en småsak som jag stör mig på.. att om det är 10minuter kvar av ett program, då blir det reklam?
och den är typ i 5minuter?!?
sen äre bara 5 minuter kvar av programmet.. det är inte ens fullt 5 minuter kvar då?
jag menar skippa reklamen i slutet när det bara r 10min kvar, inte ens lite värt?




och som sagt.. sen strör jag mig också på att folk lägger sig i någon annans liv?
personerna ifråga har inte med det att göra?
folk som går runt och snackar bull och sedan gör det till en värre grej?
ex: obs att jag bara hittar på namn!

person 1: hörde du att Sara var hemma hos Jimmy igår?
person 2: åh.. är hon äcklig eller, dom låg säkert.

sen säger person 2 till person 3: Sara och Jimmy låg med varandra igår.
sen vidare och vidare.

till slut kanske det blir typ ja men jimmy våldtog sara?
det är typ så.
folk snackar så jävulst mycket så det finns inte?
jag blir abra irriterad.
när jag får höra saker om mig ibland som jag vet att det INTE är sant?
eller om mina kompisar som jag vet att det inte är sant?


skitsnack kommer alltid finnas kvar och rykten kommer också alltid finnas kvar.
men jag tycker folk ska ge sig
och sluta lägga sig i i andras liv och snacka massa bull.
sköta sitt eget helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0