Keep Running Away

godkväll kära läsare!

har just duschat för andra gången idag, den hära gåmngen blev det en riktigt lång ducsh! :)
superskönt!
hrm.. jag har faktiskt inte så mycket på hjärtat, ikväll har jag varit med johanna, och inatt jobbar både mamma och hennes kille natt.. och chrille ska snart gå och lägga sig för att han ska upp och jobba imorgon.
så då blir jag alone.

men det ska nog gå bra, kommer väl för det mesta snacka i telefonen och sitta vid datorn, de e nice
Chrille förklarade just för mig hur töntigt det är att blogga.. haha...
anyway!


om johanna kan sätta sig vi datorn snart och skicka lite bilder från några kvällar sedan så kan jag lägga ut dom här!

nu ska jag kila. pussseeen



HAHA ÅÅH... RÅKADE KLICKA PÅ NÅGON KNAPP.. VILKEN JÄVLA CP-TEXT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0