myspys

hejsan :)
jag gör inte alls myckey just nu.. är så sjuuukt jävla seg så det finns inte..
var ju och fira min kusin idag.. hon fyllde inte alls 5 hon fyllde 4 ursäkta mig.. skrev fel kom på det senare.. hehe
var jätte trevligt där och sen fick man ju träffa morfar och mormor som jag inte fått träffat sen i våras någon gång.. längesedan alltså.. dom har varit i Stockholm osv.. jo jag var ju där, men jag hann inte träffa dom.
Dom hade iallfall köpt en hund.. hur söt som helst, skulle bitas och busas hela tiden.. vill att den ska fortsätta vara så där liten.. hur gullig som helst.

Ikväll blir det nog bara att vara hemma och se film och mysa om jag inte drar ut en sväng!
puss på er!
och ha en bra kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0