saker ni kanske inte visste om mig

*gråter inte inför publik, inte ens om jag typ gör jätte jätte illa mig.
kanske att det händer att jag gråter om jag är med mina närmsta vänner.

*EmmaEdlund och jag har varit kompisar i typ över 5år.. och vi står alltid på varandras sida.
love her!

*hatar att vara själv, ibland kan det vara skönt, men oftast är det jätte trist.

*är galen i skor,kläder och smink.. måste nog säga att jag är mest galen i skor.. mest höga klackar!
såååååå sjukt jävla snyggt!

*är inte blyg.

* grät när jag kramde om johanna när hon skulle till Afrika..kände fan henne knappt.
men det var en början på en fantastisk vänskap!

*har inte varit hemma hos min pappa sen i Maj någon gång.

*har dåligt blodvärde&järnvärde så et tar jag tabletter för.

< detta är kärlek. vänner som alltid finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0