slapp dag.. slapp klädstil.. det händer aldrig något

Alla känner varann, alla snackar skit om varann, alla knullar varann, allas hemligheter blir till nyheter. Välkommen till Skellefteå!
Det du inte vet om dig själv - vet alla andra.

så sant så sant.

har fixat håret.. elelr fixat och fixat.. körde på uppsatt... dock inte i en boll utan svans.
går osminkad och det ska jag nog göra hela dagen. det är skönt det med!
skönt väder är det också.. det blåser lite och är moln men när solen är framme så är det varmt.
det är vardag.. helgen är slut.. men det är ju sommarlov så!
kör nog på slappa kläder idag.. får hoppas på att mamma har tvättat mina aladin byxor?
dansbyxor eller vad ni nu kallar dom!
har lagat lunch så nu har jag ätit.
kanske drar ut en sväng för att få mig någon luft, eller så sitter jag inne som vanligt.
vill att något ska hända.

puss på er snygginar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0