S&M

godmorgon......
vaknade nyss, skulle lätt kunna sova flera timmar mer:)
så det är anledningen varför jag inte har bloggat..
och varför jag inte bloggar ofta längre är därför jag lever livet och har för mig saker.

just nu väntar jag på att Johanna ska komma hit och göra mig sällskap.
hon har varit och jobbat på rönnskär så hon går tilll mig den dära gullungen.
har inte varit med henne på länge känns det som?
dunkar musik så jag kommer inte ens höra om hon knackar..ahah..


måste äta något också..
fan vad allt kändes jobbigt..
vörjade även tänka på skolan nu.. att den börjar snart?!
jag vill verkligen inte till skolan igen.. jag vill ha sommarlov hela tiden.
kunna sova ut så man orkade dagen fullt ut, kunna göra vad man ville, inget skäll, inget plugg.
gud så skönt det skulle vara, att bara leva livet.

men det är bara ett år kvar på min äckliga skola.
sen börjar jag gymasium.
känner mig liten.
fyfan.


bloggar nog senare!!



du tycker jag är gullig. jag vet de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0