sorryyyy

sorryy att jag inte har bloggat men har faktiskt haft fullt upp och sedan sov jag också till ett idag och driekt for jag till morfar och mormor...så har faktiskt inte hunnit, mamma stannade bilen och jag klev ut ur bilen och gick till rampen för där satt ida sen skejtade hugo och albin.
vi drog vidare och prata med några people som satt på en bänk.
vid elva kanske drog vi hem till fia, så nu sitter jag hemma hos fia med hon hugo och malin.
Vi ser förövrigt på wallander och väntar på att filmen ska ladda klart.. en skräckis.
Hostel... äre någon som har sätt den?


undrar också vad ni vill se i bloggen mera.
kanske mera bilder..kanske en frågestund?

kommentera och berätta lite om vad du vill se.
kommer nog inte blogga mera ikväll..för jag kommer komma hem inatt någon gång.
ska försöka blogga imorgon
pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0