suger verkligen på rubriker..

hejjaaa!

johanna for just hem.. hon ska ju upp klockan fem typ så det är ju klart hon far hem tidigt och sover.
lite trist blev det när sällskapet lämnade mig, men nog överlever jag!
vi for och köpte godis och dricka, sedan träffade vi Alex och Jimmy, men jimmy drog, så vi prata med alex ett tag sen drog vi vidare mot mig och satt och snackade om allt möjligt.
det behövdes faktiskt.. va så längesen vi var med varandra och fick prata om saker och ting!


ikväll får vi se vad jag hittar på.
känner för en hemmakväll som vanligt.
pusss!



kan inte påstå att min klass är normal..
ser ni tjejerna uppe i hörnet till höger?
det är jag och julia de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0