super bass

godkväll!

kom hem för ett tag sedan, eller.. jag har hunnit duscha faktiskt!
mötte ju som sagt Hugo och vi gjorde inte alls mycket, vi pratade med Sanna,Elin och Johanna, slutade med att vi satt och chillade med dom ett tag sedan drog vi vidare mot kallholmen för grillning.
Blev även bad för mig och sanna, japp!
vi klädde av oss till underkläder-ahahha, och hoppade i plurret, kallt som satan först med rikitgt skönt efteråt när vi satt vid elden och väntade på att vi skulle bli torra.
Hugo drog och vi andra stannade kvar, sen då kom Adam, och vi satt och pratade osv.
sen skulle alla hem så då drog alla, och nu sitter jag hära,
nu ska jag kolla lite grejer sen blir det sängen,

puss godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0