update more

hejsan!!

anledningen varför jag inte har bloggat är därför igrå hade jag bråttom och hann inte blogga innan jag for..
sen idag hann jag bara vara hemma i en kavrt innan det bar av till örviken för bad och sol!
sjukt mysigt.
men nu tog jag mig lite tid till att blogga innan jag ska börja fixa middagen, och det blir tacooooos!


hade iallafall jätte roligt igår med brudarna, riktigt mysigt.
vi såg någon skum film om en flicka.. helt jävla psykad film, orakde inte ens se klart den..var typ livrädd..
hehe..
men hade iallfall jätte mysigt med tejjerna.
och idag så var vi ju och bada och sola i Örviken som sagt, det var också super mysigt!
har hunnit varit med mamma på affären också.
men nu måste jag börja med middagen!!

pusspuss!!

kvällens planer: JOHANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0