update,update

helloooo! :)

jag har slutat gjort så att alla mina blogginlägg publiceras på facebook för jag orkade inte med det, bloggade så mycket dära ett tag, nu kommer det iallafall bli mindre bloggning för det är sommar som kanske typ alla förstår! :)

gårkvällen var kuuuuuuuung.
jag åkte in till staden och träffade massa folk, var ju med Malin sen försvann hon och då var jag med idah, albin och alex och hade trevligt, :)
dom for hem och jag betalade in mig dära vid 20i10 kanske:)
dansade med johanna, ahha...
när rebecca och fiona spelade så var jag och emelie allt annat än lugna!
mycket trevligt igår kan jag säga!


kom hem halv 3 somnade 5, och jag är vaken och har hunnit varit uppe på solbacken och fixa några grejor!:)
japp!
nu blire kääk, sen städa rummet, fixa siiiiiig, och ikväll då gör vi det en gång till!
sista kvällen nu alltså!
kom igen alla!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0