bilder från studenten!






hade inte så många mer bilder som jag kan lägga ut utan att någon ska bli förbannad på mig.
hehe..
sen ser man pappa i bakgrunden, hehe;)
aja!



fredag; ja, då var det ju studenten! vaknade upp och fixade mig litegrann, satte på mig lätta kläder för det var sås jukt varmt, sen skjutsade jag och mamma chrille till hans skola sen for vi och shoppade lite kläder, och skyndade oss tillbaka till hamn för att hämta tobbe och så att vi skulle hinna till kyrkan.
Och när vi kommer dit ser jag bara en bil som parkerar och jo i den bilen sitter min pappa!
blev sjukt glad över att träffa han, sen glömde han säga hejdå efter han skulle fara!
haha.. tpiskt min pappa, men såklaaart sprang jag ikapp han!
min kusiner kom också upp och glad var jag!
släklten käkade hära, inte pappa dock som ni säkert förstår men Niclas och Thomas gjorde det iallfall som kom upp från Sundsvall, sen på kvällen for dom hem.
jag drog ut och träffade emma och vi pratade om allt möjligt på natten for vi hem till mig och hämtade lite grejer sen sovde jag hemma hos henne!

 bild ifrån fredags!

lördags; vaknade upp av att emmas mamma kom in och sa att vi var tvugna skynda oss till skolan och då var klockan halv tio typ.
när vi kom dit så gjorde vi absolut ingenting, vi gick bara runt och kollade vad folk gjorde det var några som sjöng och andra saker som dom visade upp vad typ eleverna hade gjort.
själv satt jag bara i Cafeterian och lyssnade på alla som sjöng osv, tyckte Hannah gjorde jätte jätte bra ifrån sig faktiskt!
en film jag gjorde med några andra i min klass vann typ av alla filmer som 8an hade gjort, sen spelade dom upp den och jag kan ju säga att det var lagomt pinsamt! för jag skämde ut mig, jag spelade en gammal gubbe DUMBELDOR?
haha... herregud, tider...tider...
mamma kom till skolan, så hon såg filmen också, sen så sa jag till lärarn att jag skulle dra så dår for jag och mamma hem, hon skjutsade mig på cykeln, ganska gulligt faktiskt, bytte kläder osv, tog på mig klänningen jag hade dagen innan och drog vidare till kyrkan igen för att gå på dop! nice nice!
var även med johanna på kvällen vi for och hmta en hjälm sen for vi vid halv 12 tiden mor innervik och hämta några grejer for till hamn igen, vi hade typ ''party'' på hennes moppe... typ roligast i helgen fan vad jag garva, sen mötte vi upp sanna och fia när vi kom till hamn och 1 var vi ungefär hemma hos mig, och då somnade vi typ på dirren





 < lilltjorvan som döptes!

bilder från igår!


idag; vaknade upp av att det var kallare än sate på mitt rum, jag hade haft fönsret öppet för att det var så varmt i flera dagar, men nu har det bara vänt.
lämnade johanna uppe på mitt rum och gick ner och duschade sen fikade vi, sminka oss sen drog vi ut och skulle köpa något gott, johanna for hem sen for jag ut och åkteeeee bil, hehe.... har typ åkt 14mil idag sammalagt, är helt slut, vi visste inte ens vars vi var, hemskheter!
nu är jag iallafall hemma och ska krypa ihop under täcket och bara mysa och se film!
ledig imorgon ju, wihooooooo


inga bilder från idag dock...
puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0