DödarN&RostarN

hej! :)


vakande typ för en halvtimma sedan, känner att jag sovit bort hela dagen och det känns typ hemskt.
men det är ju sommarlov så, då kan man ju göra exakt vad man vill! :)
super skönt faktiskt!
idag vet jag inte vad som händer, blir väl kanske att vara med Emma eller några andra trevligheter, har ingen aning faktiskt :)
Ingen är hemma så det är musiken som far in till mina öron.
snart ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det att fixa siiiig! :)

Nu ska jag ringa emma och snacka lite med henne om saker sen duschen!
hörs efter!

pusssssss!




kan ju säga en sak om denna bild, att vi är nog dom snyggaste.

Kommentarer
Postat av: Jullan:)

AHAHAHAHAH PILTRE PÅ RUBRIKEN , DÖDARN<3<3<3

2011-06-22 @ 01:10:53
URL: http://juliaahlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0