Fakebook

hej! :)

vaknade typ alldeles nyss, hade fått sju sms och 2 missade samtal...
men jag vaknade ändå inte? så himla sköööönt, tog mig tid att svara på ett, hehe :)

är ju ledig idag men imorgon blir det att stiga upp och hoppa på bussen 20 i 9 mopt staden för att sen vandra till nordanå tror jag, vara där ett tag med klassen, dom skulle typ grilla eller något.
och sen blir det att ta bussen hem igen vid typ 1 tiden.
faaast jag stannar troligvis på stan! :)
onsdag då blir det skolavslutning, ska nog bli chill..
men vädret ska nog inte vara så toppen har jag hört?
så man vill ju bara sitta inne och inte göra något.

nu vet jag inte heller vad jag ska göra.
Chrille är på jobbet, mamma är borta och den tredje har jobbat natt så han ligger och sover...?
åååh, sp underbart kul.
snart ska jag städa

peaceeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0