fy och skämmes

halkllloooooj!!

nu har jag kommit hem från fina Stockholm, har varit en jävligt nice tid där!
handlat massa nya sommarkläder, dvs shorts,linnen skor,osv...
GLÖMDE MINA NYA SOLBRILLER SÅ FÅR LIDA MED MINA GAMLA:(:((:...
buhuuuu... :(

just nu lyssar jag på Inna – Love < spotifylänk.
den är gammal, men den bara poppade upp så nu gör jag det, känner att det 'r sommar!
men det var faktiskt kallare här än det var i Stockholm så först tyckte jag det var kallt...

tog inga bilder heller... hade ju ingen kamera, den är pajj och sen mobilen tänkte jag då inte ens på för jag använde den aldrig typ.
har varit sjukt trevligt med brudarna, dansa på gatorna hahaha... sitta i ett telefonrum på natten och snacka med olika folk i telefonen, spåra som as, shoppat, sitta på cafén ätit på donken!
grönan hann vi också med.
bilder kommer ni nog hitta lite vars som helst jag kommer nog sno lite  bilder från sanna,ida och malin osv.:)
ajja!

puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0