gaah

känns verkligen inte som sommar alltså... vars är värmen och solen?
ja det är ju frågan!
det är midsommar i helgen, right?
sen äre stadsfesten iallfall!

igår var jag ju med johanna och sen kom rickard ut, för övrigt så hade jag varit förbannad typ hela kvällen?
och dagen (?)
men typ vid 3 så började jag och johanna skratta som bara den, jag vill inte ens säga vad vi skratta åt, det skulle kännas så förbannat dumt att lägga ut det på bloggen..
vid 4 halv 5 däckade jag och johanna iallfall.
fick mig hem därifårn imorse iallafall, vilket var ju super:)

nu ska jag kanske hjälpa mamma med att byta gardiner, för hon kan inte för hon är för kort, haah
nog för att jag är lika lång meeeen, det går ng bra!

imorgon kommer johanna hit!


< varför var jag otroligt lång och var tvungen att böja mig ner så jag ser ut som någon i ett barnprogram... eller var det film?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0