give me some more bullshit, I just love it!;)

godkväll!
blev en tidig kväll ikväll för alla lämnade mig och johanna!

började med att jag vaknade i min egen säng av att jag höll på att dö av värme för solen lyste rätt in...
jag vred och vände mig och tillslut somnade jag om.
vakande dära vid elva och ingen var hemma, satte mig vid datorn och fixade lite grejer! :)
tog bussen in mot stan för att träffa johanna, mötte upp morsan och hon gav mig pengar för att köpa något linne eller något och maaat, hon är ju för söt hon! :)
jag och johanna gick runt på stan iallafall, vi for och käkade sedan gick vi till lägenheten och jag bytte kläder sedan satte vi oss på moppen mot innervik där johanna bytte kläder sen vidare mot hamn där kvällen spenderades!
vi pratade med massa olika folk och sedan begav vi oss till varsitt hem!:)
och nu sitter jag och väntar på att någon snäll själ ska komma hem så jag kan få lite roligt iallafall!
faaaaaaar ju inte till Luleå imorgon så inga planer inför helgen.
eller justja!

JAG FYLLER ÅR PÅ SÖNDAG
suck on that.

hare!

< jag tycker väldigt mycket om er, det ska ni veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0