if you want to smoke some weed tonight

hejsaaan! :)
blev en tidig kväll ikväll med, är trött sliten och inte det minsta tagg på att vara ute med folk.
så jag drog hem och då följde emma och paulina med mig.
har inte gjort så himla mycket idag, varit ute och åkt bil träffa mamma en tväris, fick lite pengar sedan har jag varit hos emma och hemma hos rickard och hade trevligt♥

jätte roligt att ingen är hemma så att jag får sitta själv på mitt rum och kura ihop mig med en film.

dagens händelse

det kan ju inte finnas så många som är klumpigare än mig alltså!
jag ska ta en sax ur en låda typ... då råkade jag stoppa i fingret på typ en knivliknande grej och sen drar jag fingret så det blev ett jack...
det började blööööda som ett jävla as... det slutade aldrig heller!
svärde som ett as gjorde jag iallafall, och ont? JA det gjorde jävligt ont, fingertoppen dessutom där jag ALLTID tycker det gör ondast.
skrattar nästan åt mig själv.

*ramlat i en rulltrappa. (2cm stort ärr på högra benet just nedanför knäet.)
*ramlat på en järnbro som hade mönster. (mönsret fick jag på mitt ben iallafall kan jag lova 2cm stort ärr vänster ben nedanför knäet)
*ramlat på ett järnräcke. (ungefär 1,5cm avlångt ärr, fick ett blåmärke som var lika stort som en hand, (en vuxens hand) skrapade upp hela smalbenet.

sen så har jag ju brännmärken överallt typ, från olika saker, locktänger osv...
bra jobbat.
orkar inte lägga upp bilden på min blödande hand så... den får ni kanske se imorgon, för jag hittar inte överförningskabeln.

en grej till.... jag har också råkat skrapa upp dessa ärr några miljoner gånger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0