mjaaaaauuuuuuu

hej!

kom nästan just ''hem'' från en shopping dag i sthlm!
känns hur nice som helst hära, och hur varmt som helst :)
ååååååh, jag vill verkligen flytta hut,, helt ärligt, jag trivs som fisken i vattnet, :)
har shoppat massa iallafall...

skor
linnen
shorts
tights
studentpresent, kan ju inte avslläja det om min bror läser det här;)
armband
solglajjjer och massa mer
fett nice iallfall!


vi ska iallfall bege oss  mot grönan för att åka karuseller osv...
sätter på mig mina nya skor, så sjuuuukt jävla snygga med klack;)
hööög!

loveloveloveeeeee!!!

ajja, men först då drar man på en resurang och käkar plankstek med emeliE!
pussspussspusssssss!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0