oh, baby,baby

hejsan hoppsan, eller snarare godkväll?

MORGON DAGEN ÄR FORTFARANDE ETT FRÅGETECKEN.
men jag ska hitta på något, kanske blir det att fara till stan med johanna för hon har någon lägenheeeet så då blire mys där!
eller så¨blir det en utekväll med massa folk?
jaa, det lär vi väl se!


haft full rulle idag iallafall!
dagen började med att jag tog bussen till stan med min ''underbara'' klass...
har ju som inte varit i skolan på typ 2-3 veckor, för det har varit att jag drog till sthlm och massa sånt shiit?
såå... har helt enkelt inte kunnat, vi drog till typ nordanå och inte gjorde ett skit.
sen tog vi bussen hem, orkade inte stanna på stan jag såg ut som skit i ''aladinbyxor'' och en adidaströja, haha och såklart en knopp, fan vad fräsch du är mickan! :)
när jkag kom hem somnade lilla underbara emma i min säng för hon tycker den är så jävla skön och mjuk, shiiit alltså;)
nej men haha,, jag städade iallafall mitt rum, stod en ny tv också på mitt rum som underbaraste chrille hade bärt upp dit som jag skulle få, japppp så händiga jag kopplade in hela skiten och bar ut min gamla tv, och hela tv bänken trodde min rygg skulle gå av, sen rensa jag ut seriöst allt, skura,dammtorka,dammsugigt, men allt sånt hur jävla snyggt som helöst blev det!
sen kom johanna då drog vi och gick en promenad och pratade och skrattade sen drog vi hem till mig såg tv med mamma och senare for hon hem och jag hoppade in i duschen...

jaop!
så nu ska jag snart sova för imorgon slutar jag skolan!
wihoooooo
puss påER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0