painted windows

godmorgon! :)

ska snart ta och hoppa in i duschen, sedan blir det att fixa sig :)
jag sover så länge på dagarna! helt sjukt.. kanske gäller det med skärpning där?

vaknade upp iallfall och såklart var ingen hemma, men 5 minuter efteråt kommer mamma in med 700matkassar.
ångest för att jag inte hann följa till stan och hjälpa henne att bära alla matkassar osv.. meeeeen så det kan gå om man inte väcker sin dotter ;)

förövrgt.. så börjar jag bli lite rädd för mig själv. JAG VAKNADE I ETT ANNAT RUM.
min låtsassyrras rum??!
där låg jag i hennes säng med en filt på mig.
sist vaknade jag på golvet i hallen?


skulle egentligen till johanna idag men det gick inte så bra, så hon kommer hem till mig istället;)
aja!

nu lagar mamma lunch tydligen, så nu ska jag sluta blogga pusseeen
< ganska snyggt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0