att träffa dig var bara av en slump som jag vill glömma

hej! :)

just nu sitter jag hära.
vid datorn alltså.

fattar inte vad jag gör vaken nu egentligen.
antar att det är därför jag somnade kanske 2 igår:)
iallfall, idah ringde och väckte mig 20 över 11 igår och sa att vi skulle till stan :)
och jag ba, oj hehe..
så det var bara att skynda sig att fixa sig och klä på sig.
idah kom till mig sen fick jag pengar av mamsen:$
hehe:$

sen kom neea till bussen så vi var med henne också!:)
orkade inte ta kort på det jag hade köpt.

jeans
2linnen
bh&trosor

sen for vi hem till neea, sen var vi väl ute någon timma sen for jag hem
duschade, tog på mig myskläderna och kröp ihop i soffan med mamma
och satt med mobilen i handen ifall någon skulle vilja mig något och det var de!
heh.,.

pussen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0