dag 01 - presentera mig själv

ja, vad finns det att säga om mig?
ganska mycket kanske?

jag heter mikaela (som dom flesta nog fattat)
jag är 14år och lever mitt liv som jag vill ha det.
annars är jag väl som vilken tonåring som helst!
Jag kommer från sundsvall egentligen och inte från Skellefteå där jag bor nu.
Jag flyttade till Skellefteå när jag var 3,5år så jag har typ nästan inga minnen från när jag bodde dära med min mamma och pappa (dom är skiljda)
Jag är väl en ganska galen tjej.
utåtriktad, och vill gärna träffa nytt folk helt enkelt! :)
först kan jag vara blyg men det brukar släppa fort.

folk ser mig väl mer som en vuxen person.
dels för att väldigt många tycker jag se äldre ut.
umgås oftast med äldre människor, endel tycker dte är konstigt men jag känner mig trygg med det helt enkelt :)
när jag sitter och pratar med någon så kan det bli en väääääääldigt djup pratstund.
men det är klart jag kan vara omogen också och ha jävligt kul för jag är ju trots allt bara 14;)

jag älskar barn, kan leka med dom hur läääänge som helst.
jag är oftast glad och positiv, speciellt på sommaren då är mitt humör på topp hela tiden!

det dära var bara en liten del av mig.
ni får fråga om ni undrar något eller något sånt! :)

ha det bra idag!

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0