Dag 02 - Mina föräldrar

igenom att klockan har slagigt över tolv och jag har inget att göra så kommer detta upp nu redan! :)


mina föräldrar är skiljda sen flera år tillbaka som det stod i förra inlägget så har jag inga minnen tillsammans
med dom för dom skiljde sig när jag var 3,5år gammal.

min mamma är underbar.
hon kan väl vara ganska sträng, men så går det när man gör jävulskap som jag gör.
jag älskar min mamma och jag är glad över att jag bor med henne och att hon har hjälpt mig med allt.
om inte hon fanns i mitt liv så skulle jag nog inte vara den personen jag är idag.
hon har funnits där för mig och jag har fått skrikit, slagigt i väggar när jag har varit förbannad.
sen har hon bara sagt
- det dära var väl skönt att få ur sig?
ja.. jag älskar min mamma och jag är glad över att jag har hon i mitt liv!


min pappa bor fortfarande kvar i sundsvall, så jag träffar han inte så ofta.
han är verkligen världens snällaste han vill INGEN ont.
han gör allt för mig och min bror även fast han bor 40mil ifrån oss.
jag pratar med han varenda dag i telefonen och han är jämt glad.
jag är stolt över min pappa.
det hände en olycka med pappa så han blev sjukpensionerad och kan inte jobba sedan dess.
men ändå så har han lyckats och han har verkligen försökt ge oss hela hans värld!
han fick också en sjukdom - cancer som nu är botad.
jag kan ju inte påstå att han har haft tur med sitt liv men ändå fortsätter han kämpa!
därför är jag grymt stolt över han!
jag älskar min pappa!
och jag är glad över att jag har kontakt med han!


det var liten del om mina föräldrar.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0