Dag 03 - Mina syskon

jag har ett enda syskon, det är min bror chirstoffer.
han är den bästa som jag har.
han är 4år äldre än mig så han fyller alltså nitton.
jag är stolt över han, rikitgt jävla stolt faktiskt! :)

om man ber om hjälp så får man hjälp av han - alltid!
han var med om en ''olycka'' så han höll på att dö.
mer vill jag inte säga om det.
förut bråkade vi alltid, vi slogs, jag jagade han med gafflar/knivar kastade burkar på han och detsamma gjorde han med mig.
men nu är allt det dära borta och det känns så jävla skönt.
jag kan prata med han om allt och då menar jag verkligen allt.

det var allt jag hade att säga om min bror.

har ingen bild på han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0