Dag 04 - En tabbe som du gjort

oj..

hehe en tabbe som jag gjorde i somras var..

Jag var med David, tobbe och neea i somras och då satt vi på en bänk och pratade.
och jag blev så sjuuuukt jävla kissnödig så jag höll rent på att dö!
så jag sa till neea, vi MÅSTE gå och kissa nu innan jag dör!
då så gick vi, men då var bilisten stängd för klockan var tydligen elva.
så jag fick panik!

neea sa: gå bakom macken?!?
jag ba: MEN DET ÄR ETT HUS DÄR?!?!
sen neea ba jag är ju för helvette också kissnödig.
så då blev det ännu värre.
då ska vi springa bakom ica men då var det ett järnrör på backen och jag trampar på det så det börjar rullla och jag ramlar.
sen då dögarvar jag och neea i kanske 5minuter tilllslut så fick vi äntligen gå och kissa.
och när vi kom tillbaka till killarna så såg vi helt förstörda ut.


haha..

ajja.

pusshejj



Kommentarer
Postat av: NEEAAAA

gumman, jag saknar allt med dig i sommras, jag saknar dig.. det känns som vi glider isär mer och mer vet inte varför.. Vill att allt ska vara som det var förr, när det var du och jag mot världen!.

2011-03-15 @ 15:34:43
URL: http://linneave.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0