Dag 06 - Mina underbara vänner

oj..
jag har så många underbara vänner.

jag älskar dom överallt annat även fast ja har svårt att visa det så gör jag det verkligen.
dom betyder mest för mig!
jag har alltid någon brevid mig!

johanna är som min storasyster.
hon ser allt så positivt, hon bryr sig inte om vad folk tycker eller något.
kommer alltid ställa upp för henne och jag vet att hon gör detsamma för mig!

emma, är som en lillasyster.
jag har känt hon i fem år nu.
och vi har nästan alltid stått nära varandra.
det känns skönt att ha hon dära!
jag älskar hon.

ÅÅÅÅÅÅÅH..
ajja. jag har MÅNGA vänner orkar inte säga om alla!

MEN JAG ÄLSKAR ER, okej?♥

pussen!













hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0