dålig update

känner att jag är riktigt kass på att blogga!
men jag vet faktiskt inte vad jag ska skirva om, mitt liv är inte så intressant.

igår var jag iallfall med johanna som kom till hamn, vi var med emma en stund också! :)
och vi träffade stoffe, =)
och nu har jag gått och blivit sjuk också, eller sjuk och sjuk, är helt vimsig.
tror jag måste börja ta mina tabletter igen, vill ju inte bli såhära hela dagrna och varje dag, skulle
kännas lite väl mycket..
hatar att vara illamående.


känner mig samtidigt super stressad.
för jag pratade med pappa igår och då säger han jag hörde att du och chrille och tim kanske kommer ner till helgen?
jag typ: VA?!?!?!?

så jag vet inte, så jag frågade chrille om vi skulle dit, och han ba jag vet inte?
hur fan ska jag då kunna planera min helg om dom inte vet?
och jag måste hinna packa och allt, så jag får typ panik..
och det är onsdag idag, så då far vi ju på fredag?
ååååååååååååååååååååååååååå
dom ska ALLTID bestämma allt i sista minuten.
irriterande.


nu ska jag sluta blogga och sitta opch dagdrömma.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0